Найдорожчим у світі брендом в 2018 році вперше став Amazon.
Про це сказано в рейтингу 500 найдорожчих брендів консалтингової компанії Brand Finance, повідомляє finance.ua
Вартість бренду Amazon за минулий рік зросла на 42% і склала $150,8 млрд. Таке зростання дозволило бренду піднятися з третього на перше місце в списку.
Google, який був лідером минулорічного рейтингу, опустився на третю сходинку.
Проте, його вартість зросла за рік на 10% і становить $120,9 млрд. Apple за рік подорожчав на 37%, до $146,3 млрд, однак вирватися в лідери йому не вдалося: бренд зберіг за собою друге місце.
До першої десятки рейтингу також увійшли Samsung ($92,289 млрд, +39%), Facebook ($89,684 млрд, +45%), AT&T ($82,422 млрд, -5%), Microsoft ($81,163, +6%), Verizon ($62,826, – 5%), Walmart ($61,48 млрд, -1%) і ICBC (Industrial and Commercial Bank of China) ($59,189, +24%).