Восени 2018 року було укладено угоду із американським виробником тепловозів General Electric. Угода передбачала, що від 10 до 40 % тепловозів буде із локалізацією, коли запчастини будуть виготовлятися в Україні.
"Виконання контракту поки що з комерційних міркувань я не можу деталізувати, проте додам, що деякі виробничі процеси продовжуються навіть попри війну. Тому залізниця не планує спиняти рух", — розповів Олександр Шевченко.
Керівник з пасажирських комунікацій УЗ додав, що зараз стратегія діяльності залізниці передбачає, що якщо якась ділянка залізничних шляхів знеструмлена, то електротягу одразу підхоплюють резервні тепловози: "Вони відбуксовують поїзд до пункту призначення".
Читати також: "Ми маємо можливість імпортувати електроенергію із-за кордону, але всі потреби перекрити не зможемо", — Олексій Данілов
"В найгіршому й найбільш критичному сценарії ми залишимося взагалі без електротяги по всій країні, то в Укрзалізниці передбачений план дій. Він передбачає зчеплення деяких поїздів для того, щоб досягнути їх тепловозом. Зміни графіків можуть статися, проте ми в будь-якому випадку зможемо доставити всіх пасажирів. Запасні варіанти вже давно прораховані та прописані", — підсумував Шевченко.
Фото: РБК