"Після того, як ЗСУ звільнили Куп'янськ і залізничну станцію, а також отримали артилерійські системи, які допомагають в тилу знищувати накопичення складів військової амуніції, Керченський міст залишився єдиною артерією забезпечення важкої артилерії окупантів. Одна машина може перевозити 50 снарядів 152-го калібру в межах 5 тонн. Постачання російській армії, яка зараз перебуває на півдні України, можливе було тільки залізничним шляхом.
Згідно з нашим законодавством цей міст вважається незаконно збудованою конструкцією. Україна дозволу на будівництво не давала. Хоча Азовське море було визнано внутрішнім морем двох країн. Після того, як міст побудували, росіяни планували його саме як гілку для військового забезпечення. Жодного економічного значення цей міст не мав: туристи не їздили ним через низький туристичний сервіс в Криму і через його окупований статус. При будівництві автомобільний міст був спеціально заниженим, щоб навіть невеликі українські судна не могли пройти всією довжиною цього мосту. Щоб мати єдине місце для проходу з російського боку. Він виконував блокування української економіки південної частини України.
За технологією це будівництво є сучасним. Але воно не має надміцних конструкції, які б витримували пожежі чи загоряння.
Підрив стався посередині цього мосту. Це передбачає залучення відбудови залізничними потягами.
Відновлення мосту може тривати від декількох місяців до років".
Фото: з Телеграм-каналу ЦАПЛІЄНКО_UKRAINE FIGHTS