"Очікування ажіотажу щодо цієї марки були, але реальність перевершила все, що можна було уявити. Так склалося, що марка вийшла 12 квітня, а 13-гонаші доблесні Збройні Сили України влучили в корабель "Москва" і 14 квітня він потонув. Після 14 квітня почався страшенний ажіотаж стосовно цієї марки, адже вона стала трохи пророчою. Тому зараз багато ходять жартів, що давайте випустимо ще якусь марку з нашим головним рашистом і він також згине, як і корабель", — розповів Вадим Іщенко.
За його словами, народження цієї марки було складним: хоч вона й художня, але одночасно й народна: "Було оголошено конкурс на малюнок для марки, в якому взяло участь 500 учасників. Після того, як вибрали фіналістів, було народне голосування щодо того, яка з цих марок буде надрукована".
Разом з тим, попри неймовірну популярність марки, "Укрпошта" додаткового тиражу не планує: "Як для української марки, наклад з кораблем немаленький, адже звичайні марки виходять накладом 120 тисяч примірників. Марки ж з кораблем — для закордону та для використання в Україні — вийшли накладом по 500 тисяч. Тому були побоювання, що ми не продамо таку кількість марок, але вони розійшлися".
"Проте буде продовження серії — зараз вирішується, яке саме. А для тих же, хто не встиг придбати марку з кораблем, від сьогодні буде відкритий онлайн-магазин "Укрпошти", де бажаючі зможуть зареєструватися та замовити собі пару аркушів", — додав Іщенко.
Також, як продовжив експерт, Укрпошта розглядає ще декілька проєктів марок, присвячених військовій тематиці: "Проте є комерційні та художні таємниці, тому я не маю права їх розкривати, поки йде робота".
"Ми дуже сподіваємось, що завдяки цій марці прокинеться українська філателія, яка занепадає у всьому світі. Адже вчора ми бачили чергу в шість тисяч людей біля пошти. Я за своє життя не бачив і не чув, аби могла бути така черга за поштовою маркою", — підсумував Іщенко.
Фото: Polskie Radio