Наскільки фактор погоди важливий для військових літаків
"Дощі, низька хмарність, туман частково впливають на роботу авіації. Насамперед, це впливає на роботу безпілотників, адже камера не може знімати відповідні об’єкти. Складні метеоумови можуть впливати на роботу гелікоптерів та бойових штурмовиків, бачимо, як зараз вони літають на гранично низьких висотах, зростає шанс зазнати аварії чи катастрофи через погіршення видимості, ускладнено пошук цілей. Щодо бомбардувальників, то рухому ціль у складних метеоумовах справді важко відстежити, а стаціонарну значно легше, оскільки сучасні системи враження орієнтуються за електронними координатами. Для винищувачів погана погода не є завадою, бо вони працюють з великих відстаней і на великих висотах, вище хмар... Для нашої ППО погіршення погодних умов також має значення. На зенітно-ракетні комплекси це не впливає. Може впливати для операторів ПЗРК у процесі пошуку цілей".
Як довго треба вчитися молодим льотчикам виконувати завдання у складних погодних умовах
"Після закінчення університетів лейтенанти потрапляють у стройові частини, де продовжують свою підготовку. У стройових частинах працює система допусків ― є допуск до польотів уночі, допуск до польотів у складних метеоумовах. І за час такого навчання у частинах льотчики набувають практичного досвіду ― необхідної кількості нальотів у різних умовах. Скільки це в годинах, важко сказати, але це не такий складний вид польотів, щоб на підготовку потрібні були роки".
У якому стані перебуває ворожа авіація та наскільки для них є критичною втрата 157 літаків, за даними Генштабу ЗСУ
"Техніка у ворога новіша і переважає кількісно, на жаль. Наприклад, є літаки 2018 року випуску. Цифри, що їх озвучує Генштаб, завжди ідуть з приміткою "кількість уточнюється". Тому точні втрати і які саме конкретні типи літаків були збиті, сказати важко. Супутникові знімки з аеродромів, наприклад, у Воронежі свідчать, що ворог має в запасі значну кількість літаків. Тому 157 втрачених одиниць ― це не є критична кількість для окупантів".
Щодо останніх авіапоставок зі Словаччини Денис Томенчук зазначив: "Ми вдячні насамперед за С-300. Крім того, Україна зможе обслуговувати і МіГ-29 ― маємо великий парк таких літаків, у нас є ремонтний завод у Львові, ми модернізовували ці літаки для інших країн. Отже, в разі передачі Україні цих літаків ми зможемо їх спокійно експлуатувати та обслуговувати".
Фото: img.pravda.com