Про деталі ДТП станом на 18 годину
"Станом на зараз відомо про 13 загиблих та 7 постраждалих внаслідок ДТП біля Брусилова, що на Чернігівщині. Аварія сталася сьогодні вранці близько 8-ї години. Маршрутка їхала з Борзни до Чернігова і зіткнулася з фурою. Водій маршрутки загинув на місці, а водій фури залишився живим і наразі перебуває у лікарні.
Речник обласної прокуратури Валерій Литовченко сказав, що чоловіка затримали, тобто приставили охорону до палати і протягом доби йому мають оголосити про підозру. За фактом ДТП порушили кримінальне провадження за статтею порушення правил дорожнього руху.
За словами власника компанії перевізника, чий автобус розбився в аварії, Юрія Калганова, водієві маршрутки було 47 років. В нього залишилося двоє дітей. За словами Юрія Калганова, водій маршрутки не винен в ДТП, адже на зустрічну смугу виїхала саме фура.
Іван Артамошин — один із перших, хто опинився на місці аварії і першим викликав поліцію та швидку допомогу. Чоловік каже, що побачив як пасажири намагаються вибратися з салону через задні двері маршрутки. Зі слів Івана, він спілкувався з водієм фури, який розповів, що перед ним хтось почав гальмувати, фуру почало заносити, стався удар і більше він нічого не пам’ятає.
Керівник обласної прокуратури області Сергій Василина назвав попередні причини ДТП. За його словами, один із ймовірних факторів, що могли спричинити аварію були погодні умови та незадовільний стан автобуса. Також він сказав, що фуру занесло на зустрічну смугу, де вона зіштовхнулася з автобусом.
У другій міській лікарні розгорнули штаб і надають допомогу родичам учасників ДТП. З ними працюють психолог, поліція та представники ДСНС.
Щодо травмованих, то їх, загалом, семеро. Трьох людей прооперували. Жодних прогнозів лікарі наразі не дають. Наймолодший пацієнт 2003-го року народження, а найстарший — 1972-го року. Завтра на Чернігівщині буде День жалоби за загиблими", — розповіла Віра Вархол.
Чому могла статися така ДТП?
"Я — транспортний планувальник, тому я вважаю, що роль інфраструктури в подібних ДТП дуже велика. Близько половини резонансних ДТП минулого року трапилося через інфраструктуру: відсутність дороги, сучасних активних та пасивних засобів безпеки. В цьому конкретному випадку — це фатальний збіг обставин. Це знову спровокує дискусію про маршрутки, адже люди змушені їздити на перероблених вантажних автомобілях.
Будуть знову говорити, що це — погано, а потім сідати до Спрінтерів і їхати до сусіднього міста. Нам треба навести лад в перевезеннях на громадському транспорті. У пасажирів Спрінтера не було жодного шансу на те, щоб вижити. А якби це був повноцінний, нормальний пасажирський автобус, де пристібаються ременями безпеки до сидінь, то шансів вціліти було б набагато більше. Тому я сподіваюся, що ця ДТП спровокує правильні дискусії і ми почнемо приділяти належну увагу громадському транспорту", — зауважив Дмитро Беспалов.
Наскільки українські дороги готові, щоб ними рухалися транспортні засоби?
"На жаль хороші дороги та якісне покриття провокують перевищення швидкості. Ми, українці, дуже толерантно ставимося до цього, адже всі перевищуємо швидкість. А це — найстрашніший фактор, що провокує смертельні ДТП. Посипання дороги хімікатами та спеціальними реагентами для того, щоб вона була менш слизькою не дасть того ефекту, якщо водії не перестануть перевищувати швидкість. Тому, це той випадок, коли дорога з ямами може врятувати більше життів, ніж хороша", — прокоментував Дмитро Беспалов.
Фото: ДСНС України, Facebook