Як вам вдалося набрати 1,5 мільйони підписників в instagram?
Я активно веду Instagram з 2014 року. Тоді я ще жила в Чернівцях і мала цікаву роботу: проводила весільні церемонії та весілля. А в соцмережі показувала все, що там відбувалося. Раніше алгоритми instagram працювали так, що можна було просто побачити в рекомендаціях якусь людину з красивим контентом і на неї підписатися. Я так назбирала 75 тисяч підписників без реклами за 3 роки. На мене підписувалися люди зі всієї України, зокрема україномовні, адже українська мова досить рідко трапляється в Instagram, а я якраз веду свою сторінку українською.
Потім, у 2018 році, я переїхала до Києва, якось провела захід для блогерів і зрозуміла, що мені в кайф на цій тусовці. Я познайомилася з блогерами, ми здружилася, проводили разом різні акції, колаборації і, таким чином, частина їхньої аудиторії перейшла до мене на сторінку. Але найбільшим поштовхом в моїй блогосфері став карантин. Саме тоді вийшов телевізійний проєкт за моєї участі, і за ніч до мене додалося 200 тисяч активних підписників, які писали, коментували і лайкали мої пости.
Що дає така кількість підписників?
Насамперед, це — особистий бренд. Неважливо, чим займається людина, їй потрібно прокачувати його. В сучасному світі ця прокачка відбувається через медіа, впізнаваність і соціальні мережі, які зараз працюють найкраще. Чим більше людей вас знає із соцмереж, тим дорожчі ваші продукти, послуги і більший дохід. А ще можна монетизувати свій профіль через рекламу, чим, власне, я і займаюся. Я — номер 9 серед українських блогерів. Ці номери формуються завдяки статистиці інстаграму — відкритій базі і статистичним сервісам, які аналізують всі акаунти на території України. На першому місці знаходиться наш президент, а на дев’ятому — я. І для мене це велика перемога.
Тобто ви заробляєте, рекламуючи певні товари?
Так, це — інтеграція. Я інтегрую товари та послуги в життя і рекомендую їх. Звісно, я рекламую тільки те, що мені подобається і чим насправді користуюся. За рахунок кількості переходів на сторінку товару або продажів в момент, коли я випустила рекламу, замовник бачить, наскільки вона ефективна. У мене є такі замовники, з якими я співпрацюю по кілька років.
Що ніколи не з’явиться у вашому блозі?
Гадання на картах, політика, вакцинація, репліки відомих брендів чи парфумів.
Чи відчуваєте на собі якийсь тягар від роботи блогером?
Ні, але відчуваю силу впливу на людей і мені це подобається. Адже завдяки моїм словам і діям змінюються людські життя. Моя ціль — мотивувати, донести до всіх цінність власних знань, думок і покращити рівень їхнього життя.
Як створюється ідеальна картинка кожної публікації?
В моїй команді 30 людей, але контент створюють близько 10. Є стиліст, який підбирає мої образи. Є креативник, який відслідковує сучасні тренди, які можуть підійти під певну колаборацію чи публікацію. Також є різні оператори. Оплачувати всі ці послуги — досить дорого.
Чи бувають у блогерів психологічні комплекси?
Комплекси бувають у всіх, але коли людина починає відкриватися на публіці, то страх показати себе якось не так зникає. У мене комплекси з’являються після участі в реаліті-проєктах на телебаченні. Саме після них з’являються питання, які я потім пропрацьовую з психологом. А інстаграм навпаки більше розкриває і додає впевненості за рахунок зворотного зв’язку від підписників. Мої підписники — "адвокати особистого бренду", і я дуже їх люблю.
Що змінилося у вашому житті після того, як ви стали блогером-мільйонником?
Змінився рівень доходу і якість життя. Але це відбулося через те, що я докладаю багато зусиль, працюю і, відповідно, маю кар’єрне зростання, переходжу на вищий рівень. Я не зазналася, не спіймала зіркової хвороби і вважаю, що потрібно завжди залишатися людиною.
Чи боїтеся ви, що вашу сторінку заблокують?
Так, адже блокування сторінки — найбільший страх для кожного блогера. Я вже отримувала одне таке попередження, але, як показує практика, якщо аудиторія — жива і любить свого блогера, то перейде за ним на нову сторінку.
Чи є у вас хобі, яке ви не висвітлюєте в інстаграмі?
Я професійно займаюся бойовою стрільбою і вже йду на майстра спорту, але не відображаю це у своєму блозі, оскільки деякі відомі бренди не співпрацюють з тими блогерами, на сторінці яких є зброя, насильство, тощо. Мені це приносить велике задоволення.
Чи є бажання йти у владу?
Є така ціль. Хочу піти до влади в напрямку культури, оскільки мені це подобається. От тільки прізвище потрібно змінити.
Дайте 3 поради майбутнім блогерам
Найважливіше — запит і контент, тобто потрібно комунікувати з аудиторією та висловлювати свою думку. Також важливо знімати розмовні історії. Ніколи вас не полюблять люди, якщо ви не будете говорити. І найважливіша порада: не ґівами (розіграш або вікторина, для участі в якій треба виконати певні умови — ред.) єдиними. Для просування найкраще використовувати таргет — це коли в інстаграмі купуєш рекламу свого профілю, публікації чи історії, — або використовувати колаборації з іншими блогерами та лідерами думок.
Фото: Надін Медведчук, instagram