Брак водіїв, вартість палива та ремонту: чому зростає ціна на таксі? Коментує експерт

Брак водіїв, вартість палива та ремонту: чому зростає ціна на таксі? Коментує експерт

В Україні зростає ціна на таксі. Про те, скільки коштуватимуть послуги цієї осені і які фактори впливають на їхню вартість, в ефірі українського радіо розповідає експерт з інфраструктури та транспорту Владислав Притоманов.

Чи дійсно таксі буде дорожчати і від чого це залежить?

Фактори, які на це впливають, це: брак водіїв, вартість палива, ремонту. На жаль, в Україні ніщо не дешевшає, а тільки дорожчає. З приходом цифрових мобільних додатків служб таксі, з’явилося таке прислів’я, що ціна в додатку найнижча, за якою водій хоче виконувати своє замовлення.

Про конкуренцію серед найбільших компаній таксі

Конкуренція значною мірою знижує вартість. 5 років тому, коли тільки Uber заходив на український ринок, ціна на послуги в інших службах таксі різко впала. І, конкуруючи між собою, Bolt, Uber та Uklon завжди знижують ціну, а водій переходить від однієї служби до іншої у пошуках кращого заробітку. Ціну ж у додатку залишають найнижчою, аби клієнт залишався у них. 

Чому бракує водіїв в українських службах таксі?

Не таємниця, що половина київських водіїв мігранти, іноземці. І під великим питанням знаходиться наявність у них водійських прав чи права на працю в Україні. І 100% вони не мають ліцензії на таксі. В Україні видано всього близько 12 тисяч державних ліцензій. Тобто, на всю країну легально працює 12 тисяч автомобілів таксі, адже ліцензія видається на номер. Всі інші працюють нелегально. 

Які закони регулюють це питання?

Майже 3 роки тому я ініціював реформу таксі, де ми об’єднали Bolt, Uber, Uklon,Transflot, частину українських таксі в робочу групи і розробили так званий законопроєкт про реформу таксі, який пропонували ще за правління Порошенка, але він не потрапив до турборежиму. 2 роки тому, актуальним для гравців цього ринку, було замінити державну ліцензію, яка потребує таксометра, шашки, зовнішнього виду, на простий патент, який би вони могли придбати, надати водію, який би, у свою чергу, мав зобов’язання працювати на певну службу таксі, поки не розплатиться за патент. Таким чином кожен водій був би легалізованим, держава отримала б якісь кошти і, як мінімум, всі водії отримували б пенсію. 

Фото: Владислав Притоманов, Офіс ефективного регулювання

Останні новини
Місце, де живуть всі спогади: АЗІЗА представила сингл "Голос"
Місце, де живуть всі спогади: АЗІЗА представила сингл "Голос"
Зірки зійшлися: Zelenooka та Після Дощу представили спільний трек "З чистого листа"
Зірки зійшлися: Zelenooka та Після Дощу представили спільний трек "З чистого листа"
Україна відновить енергосистему досить швидко — Оржель
Україна відновить енергосистему досить швидко — Оржель
Заяв буде багато, а рішень обмаль — Олещук про саміт G20
Заяв буде багато, а рішень обмаль — Олещук про саміт G20
Інтерес Заходу до відновлення польотів в Україні є, але все залежить від війни — Шевченко
Інтерес Заходу до відновлення польотів в Україні є, але все залежить від війни — Шевченко
Новини по темі
Інтерес Заходу до відновлення польотів в Україні є, але все залежить від війни — Шевченко
"Змінювалися держави, створювалися і руйнувалися імперії, а Українське Радіо залишалося", — Денис Шмигаль
Голосувати можна за три країни, одна з яких навіть власна – Скибінська про Дитяче Євробачення
Україна має стати частиною картини інтересів американського народу – Богдан
Рубіо і Волтц не відхрещуються від України — Преловський про кадрові рішення Трампа