Від початку ми писали абсолютно інші пісні. Ми зустрілися з Єгором Гавриленком (The Lazy Jesus), а він людина, відома своїми експериментальними музичними прийомами. І взагалі у нас в планах було написати такий реп-альбомчик, міні-альбомчик, де буде, як то кажуть у нас у Львові, "репасьок". В принципі, ми його написали. У нас вийшло чотири треки "репаська". А в кінці, абсолютно неочікувано, просто на відкритих емоціях – все само по собі трапилось – народився трек "Недоступна". І Єгор каже: "Стоп! Слухай, воно так класно звучить. Такого ще начебто в Україні не було. Нео-соул, хіп-хоп – давай зробимо!". І ми вирішили повністю переписати міні-альбом. У нас пішло два тижні на те, щоб повністю переписати "Слину". Цих двох тижнів вистачило, тому що це історія не про надумування якихось глибоких сенсів, метафоричних порівнянь: тут усе так, як є в житті. Про вільність, вільність емоцій, вільність почуттів. Коли ти вмієш напряму говорити, чого ти бажаєш, що тебе цікавить: в сексуальному плані, в стосунковому, в психічному, емоційному. Воно просто йде. Отак народилась у нас "Слина", - розповів OTOY в ефірі "Вікенду Нової Музики" на Радіо "Промінь".
На пісню "Недоступна" з міні-альбому "Слина" на Ютубі презентовано кліп. Він став для OTOY режисерським дебютом.
"Недоступна" – це моя перша режисерська робота. Я себе останнім часом ловлю на думці, що мені не цікаво робити кліпи, де я просто йду і читаю репчик. Де не відбувається нічого, окрім цього, тільки красиві фони і картинка. Мені хочеться починати вкладати якісь сенси, прямі або метафоричні, й у свої відеороботи у тому числі, бо вважаю, що візуальна складова є невід'ємною в нашому сьогоденні у будь-якого артиста, а особливо – реп-артиста. Тому що реперів багато, але якісних, з якісним віжуалом – малувато. Щодо кліпу "Недоступна", Єгор запропонував ключову ідею: ми їдемо в машині, читаємо, потім танцює дівчина. Я докрутив це все сенсами, взаємодією – і ось у нас вийшла однокадрова історія, яка як захоплює тебе від початку, так і тримає до кінця. Тому що ти постійно перебуваєш у фокусі одного кадру і не маєш можливості прокрутити, бо якщо прокрутиш – пропустиш якусь ключову дію. Власне, я дуже радий, як воно вийшло. Назар Мануляк – неймовірний просто оператор, який допоміг все це реалізувати, і Лєна – танцівниця. І дуже кумедно було: ми взяли старий Mercedes, він у нас посередині лісу заглох і ми його перед зйомками пішки пхали три кілометри. Просто щоб до місця зйомки його допхати. Потім, спітнілі, прихорошувалися, щоб якось плюс-мінус красиво в кадрі виглядало. До речі, багато хто запитує чому ми обрали саме спортивні костюми. Взагалі, спортивні костюми – тому що ми показуємо стик: кліше того, як виглядає пацан, мужик – це спортивна агресія, маскулінність, – і це все розбивається об жіночу силу, об емоційність, яка розкривається у танці Лєни. Я дуже задоволений тим результатом, якого вдалося досягти через це поєднання", - розповів OTOY в ефірі "Вікенду Нової Музики" на Радіо "Промінь".
Нагадаємо, у червні OTOY презентував сольний сингл "Ідол".
Фото: інстаграм сторінка otoysounds