Які в Україні показники електронної комерції
Ми не відстаємо від провідних країн, оскільки певну частку внесла пандемія та обмеження, які зараз є в Україні. Тому частка онлайн-торгівлі однозначно зростає. Крім того, вся цивілізація потужним кроком вступила в еру цифрової економіки, тому частка інтернет-торгівлі буде тільки зростати.
Чи часто українці купують на міжнародних онлайн-майданчиках
Напевно, що часто. Зараз світ є високоінтегрованим. І тут питання лише в тому, чи є в українців достатня кількість валюти, щоб здійснювати розрахунки. Крім того, наразі є обмеження у пересуванні, і це впливає.
Що доступно онлайн
Люди купують матеріальні речі: одяг, взуття, побутову техніку. Але велика частка стосується не лише матеріальних продажів, а й нематеріальних речей. Ми бачимо, що "пандемічні" технології ввірвалися в наше життя, наприклад, продаж освітніх послуг. Крім того, коли почалася реформа медичної галузі, був такий напрямок, як телемедицина, тобто віддалене консультування. Це також можна віднести як до інтернет-технологій та цифрової економіки, так і до продажу послуг. Тепер за допомогою гаджетів можна отримувати медичні послуги віддаленого характеру. Коли ми говоримо про високоспеціалізовані послуги в цьому напрямку, то вже є додатки і пристрої до мобільних засобів, коли ми можемо зробити собі УЗД за допомогою віддаленого контенту.
Як бізнесу вигідніше продавати: онлайн чи офлайн
Для бізнесу вигідно мати онлайн-продажі. Так вони усувають посередників і (можуть — ред.) оптимізувати витрати виробника або продавця того чи іншого товару. Проте найбільше постраждав дрібний бізнес. Тому важливо, щоб рядовий підприємець отримав доступ до таких знань: як створити власний сайт, де можна здійснювати онлайн-платежі. Щодо того, чи є вигідними онлайн-послуги для українців, то все залежить від конкретного випадку. Зрештою, соціалізацію ніхто не відміняв.
Чи збільшується частка людей у віддаленій місцевості, які мають доступ до Інтернету
Ми маємо розуміти, що є попит на послуги і спроможність їх отримувати. Попит зростає, а спроможність — ні. І під час пандемії, коли виникає, зокрема віддаленість між пацієнтом і медичним працівником, варто було б створювати власні бренди у сфері цифрової економіки та у сфері ІТ.
Фото: pexels.com