"Продаж помади впав на 70%". Експерт розповів про те, як пандемія вплинула на онлайн-торгівлю, які товари стали популярними, що українці перестали купувати

"Продаж помади впав на 70%". Експерт розповів про те, як пандемія вплинула на онлайн-торгівлю, які товари стали популярними, що українці перестали купувати

За рік домівки українців перетворилися на офіси, дитячі садочки, школи, місця відпочинку та навіть на ресторани. Так на життя людей вплинув карантин, а як він позначився на покупках в інтернеті в ефірі Українського радіо аналізує голова Асоціації франчайзингу України Андрій Кривонос.

0:00 0:00
10
1x

Чи вплинув карантин на інтернет- торгівлю

Якщо не було б карантину, то для онлайн-бізнесу його треба було б вигадати. Це поштовх у новій організації торгівлі. Завдяки карантину ті, хто думали про свою доставку чи онлайн-бізнес, зрозуміли можуть це зробити чи ні. Відбулося тестування в бою серед бізнесменів і покупців також.

Читати далі: Річний звіт: що найчастіше шукали українці в 2020-му в Google

Що впливає на вибір покупців в інтернеті

Наші продавці побачили, що українці готові здійснювати покупки в інтернеті, замовляти доставку, що вони призвичаїлися. Життя пришвидшилося ще до Covid-19, але через карантин люди не могли інакше робити покупки, тому бізнес почав прилаштовуватися до такого способу продажу. Для декого це стало виходом. Так, наші люди дійсно люблять все перевіряти особисто, тривами в руках, але товари в інтернеті бувають значно дешевшими. 

Чи дійсно українці почали приділяти більше уваги своєму помешканню

Українець завжди починає ремонт, коли треба у відпустку. Дійсно, коли нас зачинили вдома, то люди почали облаштовувати своє житло. Частині українців довелося облаштовувати своє робоче місце, вони не були до цього готовими. Всі розуміли, що з дому можна працювати, але коли цей момент настав, то побачили що треба відокремити якусь робочу зону, щоб було комфортно. Одноразове і постійне робоче місце — це різні речі. Товари для дому стали способом розваг. Коли зачинені кінотеатри та різні атракції, то ви починаєте себе розважати через їжу та покупки. Люди почали купувати грилі, робити випічку. Зростання попиту на такі речі пов’язане з тим, що їжа і домашні розваги стали способом замінити атракцій, які тепер недоступні.

Читати далі: Залишайся вдома і працюй на себе. Експерти розповіли як відкрити власний бізнес і не втратити його

Чи побільшало підприємців на ринку онлайн-торгівлі

У березні відбулася виставка франчайзингу, де кожен франчайзер презентував якусь складову свого бізнесу, яка допомагає підприємцю працювати онлайн: доставки, додаток на телефоні, замовлення через сайт. Це дійсно стало великою складовою компаній. На це звертають увагу потенційні підприємці, а мережі максимально перелаштовують свою роботу. Треба відзначити, що виграють поки що ті, хто почав це робити задовго до пандемії. Розробити за рік успішну модель з онлайн-продажами не всім вдалося. 

Чи намагаються так українці зробити собі заготовки, замовляючи товари в інтернеті

Не думаю. Я бачу психологічне явище, що у людини є більше вильного часу, адже його не потрібно тепер витрачати на дорогу. Покупці обирають товари необхідні зараз. Кількість покупок збільшується, бо не потрібно витрачати час на дорогу, піклуватися про те, як товар доставити додому. Зручність покупки через інтернет дозволяє нам легше прощатися з грошима. 

На що українці менше витрачають гроші

На одяг. Ділові люди тепер купують лише верхню частину. Змінилася структура купівлі косметики. Деякі торговці відзначали, що продаж помади впав на 70%, адже люди тепер переважно знаходяться вдома, а на вулиці вдягають маски.

Фото: pixabay.com

Останні новини
Клименко: "Бюджет більше тиловий, ніж військовий"
Клименко: "Бюджет більше тиловий, ніж військовий"
Радіодиктант, "Колос" та "Від суботи до суботи": культові програми Українського Радіо
Радіодиктант, "Колос" та "Від суботи до суботи": культові програми Українського Радіо
Кочетков: "Кедр" за 50 млн $ завдає менше руйнувань, ніж "Калібри", "Кинджали" чи "Циркони"
Кочетков: "Кедр" за 50 млн $ завдає менше руйнувань, ніж "Калібри", "Кинджали" чи "Циркони"
Замість Китаю - ЄС. Хто стає головним споживачем української агропродукції?
Замість Китаю - ЄС. Хто стає головним споживачем української агропродукції?
Достукатися до байдужих: Інна Іщенко та Moisei випустили трек "Колискова"
Достукатися до байдужих: Інна Іщенко та Moisei випустили трек "Колискова"
Новини по темі
Кочетков: "Кедр" за 50 млн $ завдає менше руйнувань, ніж "Калібри", "Кинджали" чи "Циркони"
"Рамштайн" без США та Євросоюз без Орбана – Дикий про допомогу західних партнерів у 2025 році
Будівництво атомних енергоблоків не на часі. Потрібно зосередитися на децентралізованій генерації – Дяченко
Якщо немає сильних морозів, будинок тримається 2-3 доби — Сергієнко
Інтерес Заходу до відновлення польотів в Україні є, але все залежить від війни — Шевченко