Майбутнє авторинку — за електрокарами та орендованими автівками, — прогнози експерта

Майбутнє авторинку — за електрокарами та орендованими автівками, — прогнози експерта

По те, якими будуть авто за десять років, та якою буде картина попиту на автомобільному ринку, розповів у ефірі Радіо Промінь фахівець з розвитку технологій Олексій Якубін.

До 2030 року бренди автомобілів не матимуть ключового значення для споживачів, адже основним фактором стане користувацький досвід. Про це йдеться в дослідженні ІВМ, яке представили на Франкфуртському автосалоні.

Компанія опитала 11,5 тисяч споживачів і 1,5 тисячі керівників компаній автомобільної галузі, і отримані дані вказують на глобальні зміни. 48% респондентів заявили, що у 2030 році бенд не матиме для них вирішального значення. Головне — ціна і зручність. Водночас 69% опитуваних заявили, що сьогодні бренд є конкурентною перевагою, але тільки 46 відсотків вважають, що така тенденція збережеться до 2030 року.

Цікаво, що змінилася і думка щодо володіння та експлуатації автомобілів. Такі фактори, як, скажімо, персональна конфігурація, самодіагностика або навчання і оптимізація – є найбажаніші для споживачів, вони найважливіші для автомобілів майбутнього.

Олексій Якубін має більш консервативний прогноз.

"Я думаю, що все ж таки бренди збережуть своє значення. Інша справа, що, можливо, ми побачимо дещо нові бренди. Якщо дивитися на тенденцію, яка є зараз, то значна частина старих брендів або "помирають", або перетрансформовуються і з’являються нові бренди в нових регіонах світу, наприклад, в Китаї. Бренди деякою мірою допомагають нам з вами економити час".

Експерт зауважує, що найближчим часом ймовірна зміна природи власності — ріст попиту не на купівлю, а на оренду автомобілів.  А з приводу підвищення попиту на електромобілі, нагадує, що електрокари були першими, їх пробували запускати ще до винайдення двигуна внутрішнього згоряння.

"Електрокари — можливо, але я не відкидав би ролі нафти. Думаю, що буде велика тенденція принаймні до гібридності, як мінімум. І другий нюанс. Зараз є інша тенденція: коли люди будуть думати: "А чи є сенс купувати автомобіль? Чи не можна взяти його в якусь довготривалу оренду?" Ця тенденція може тільки зростати. Думаю, що значна частина автомобільних концернів буде пропонувати людям просто брати авто в довгострокову оренду. А через 2–3 роки його змінювати на інший", — прогнозує Олексій Якубін.  

Також він вважає, що керування автомобілями стане більш автоматизованим.

Фото: Elmob

Останні новини
Клименко: "Бюджет більше тиловий, ніж військовий"
Клименко: "Бюджет більше тиловий, ніж військовий"
Радіодиктант, "Колос" та "Від суботи до суботи": культові програми Українського Радіо
Радіодиктант, "Колос" та "Від суботи до суботи": культові програми Українського Радіо
Кочетков: "Кедр" за 50 млн $ завдає менше руйнувань, ніж "Калібри", "Кинджали" чи "Циркони"
Кочетков: "Кедр" за 50 млн $ завдає менше руйнувань, ніж "Калібри", "Кинджали" чи "Циркони"
Замість Китаю - ЄС. Хто стає головним споживачем української агропродукції?
Замість Китаю - ЄС. Хто стає головним споживачем української агропродукції?
Достукатися до байдужих: Інна Іщенко та Moisei випустили трек "Колискова"
Достукатися до байдужих: Інна Іщенко та Moisei випустили трек "Колискова"
Новини по темі
Кочетков: "Кедр" за 50 млн $ завдає менше руйнувань, ніж "Калібри", "Кинджали" чи "Циркони"
"Рамштайн" без США та Євросоюз без Орбана – Дикий про допомогу західних партнерів у 2025 році
Будівництво атомних енергоблоків не на часі. Потрібно зосередитися на децентралізованій генерації – Дяченко
Якщо немає сильних морозів, будинок тримається 2-3 доби — Сергієнко
Інтерес Заходу до відновлення польотів в Україні є, але все залежить від війни — Шевченко