VW змінює логотип вперше за шість років через переорієнтацію ринку на електромобілі, пояснив маркетинг-директор компанії Йохен Зенгпіль.
Оновлений логотип VW покаже в наступному році, повідомляють Фінанси.
Головна ідея оновлення — зробити імідж Vоlkswagen більш яскравим і повернути бренду емоційну привабливість, зазначив Зенгпіль.
За його словами, нещодавній дизельгейт теж вплинув на таке рішення компанії, але лише частково.
У найближчі місяці VW обере агентство, яке займеться ребрендингом.
Нагадаємо, німецька компанія Volkswagen Group розкрила подробиці своєї масштабної програми електрифікації. Гендиректор концерну Маттіас Мюллер заявив, що до 2019 року група представлятиме нові електромобілі “практично щомісяця”, і Volkswagen відкриє 16 заводів для виробництва електрокарів.
Концерн обіцяє вивести на ринок дев’ять нових електрифікованих моделей, у тому числі — три стовідсоткові електромобілі.
Згідно зі стратегією Roadmap E, до 2025 року всі бренди концерну будуть продавати 80 нових моделей на електротязі.
Передбачається, що їх сукупний річний обсяг виробництва досягне 3 млн одиниць.