Жіночим бренд-войсом "Українського радіо" стала акторка і режисерка, ведуча програм "Українського радіо" Ірина Грей, чоловічим – відомий диктор Михайло Павлов.
"Українське радіо" завжди звучало найкращими голосами, але жоден із них не мав статусу головного. Промо-ролики, джингли, анонси, міжпрограмний продукт начитували ведучі усіх трьох каналів радіо. З нового медійного сезону все змінюється. "Українське радіо" матиме свій стиль, цілісність сприйняття бренду, впізнаваність та імідж завдяки новому жіночому та чоловічому бренд-войсам", - зазначив шеф-редактор суспільно-політичного каналу "Українського радіо" Юрій Табаченко.
Суспільне радіо отримало 134 заявки для участі в кастингу на вакансію бренд-войса оновленого суспільно-політичного каналу. На першому етапі відібрали 22 резюме.
Уже в першому турі, Ірина Грей стала лідеркою серед жіночих голосів і комісія з відбору підтримала її одноголосно. Чоловічий голос відібрали на другому етапі серед чотирьох претендентів. Найкращим став Михайло Павлов.
Оцінювалися учасники за такими критеріями:
- вільне володіння голосом;
- акторська майстерність;
- бездоганне знання української мови;
- досвід роботи у сфері озвучування та дубляжу.
Ірина Грей – ведуча програм "Сьома нота тижня", "Ім’я", "За лаштунками", "Погляд", "Блок-нот", "Булочка на двох" на радіо "Промінь", співведуча програми "Наша пісня року", має великий досвід озвучування та дублювання телепрограм і кінофільмів.
Михайло Павлов – працює на радіо з 2000 року, займається озвучуванням іміджевих елементів радіостанцій, тізерів до кінофільмів, аудіокниг та реклами. Є тренером з постановки голосу та дикції у компанії "Школа Диктора Павлова".
Зустрічайте головні голоси "Українського радіо" у новому сезоні з 4 вересня!
Додамо, "Українське радіо" до 1 липня 2017 року оголошувало кастинг на бренд-войс оновленого суспільно-політичного каналу.