Фото: Пресслужба Golubenko
Пісня "VODA" порушує непросту тему пустих обіцянок і складних стосунків
Давиде, тебе називають романтиком із Вінниці. Як ти до цього ставишся?
Доволі нормально ставлюсь. Приймаю це.
Розкажи, будь ласка, про нову пісню "VODA". Коли ти її написав?
Трек "VODA" — один з небагатьох релізів, який писався несвідомо, без певної думки, певного бачення щодо того, що конкретно я хочу сказати цією піснею. Приспів я створив досить давно, напевно, місяців вісім тому. Він лежав, чекав свого часу. І от саме зараз ми вирішили освіжити цю пісню разом з NASTEISHA, у колаборації з якою вийшов трек.
Як ти добирав жіночий вокал? Як склалася співпраця з цією артисткою?
Наша з NASTEISHA співпраця склалась досить несподівано. Ми познайомилися у Варшаві. Це теж такий цікавий факт, що ми із нею з України, але їздили вирішувати якісь свої музичні справи до Польщі. Потім, коли повернулися додому, зрозуміли, що треба зробити щось спільне. Мені імпонує творчість Насті, їй — моя. Я закинув їй кілька демок. Ми зупинилися саме на треку "VODA", який і доробили.
Яку історію тобі хотілось розповісти слухачам цією піснею?
Слухаючи пісню, мабуть, можна зробити висновок, що вона порушує непросту тему пустих обіцянок і складних стосунків.
Скільки води утекло, поки ви написали пісню "VODA"?
Ми записали її дуже швидко. Спільна робота може затягуватись надовго через завантаженість артистів, але в нашому випадку цього, на щастя, не сталося. Ми працювали над треком днів п'ять, бо дуже хотіли видати цей реліз, аж так нам обом він сподобався.
У дописі про пісню "VODA" у себе в соціальних мережах ти запитував людей, що краще: солодкі обіцянки чи гірка правда. Для себе ти визначився із відповіддю на це запитання?
Так, мій вибір — гірка правда.
Щодо музичної складової, то зараз за все відповідаю переважно я сам, особливо за те, що стосується звуку, текстів, запису, зведення
Давиде, ти ще зовсім юний, тобі сімнадцять років. Хто за тебе офіційно несе відповідальність?
Мої батьки. І, звісно, я сам.
Чи готовий ти до стресів, хейту та інших неприємних моментів, які за собою несе популярність?
Ви знаєте, негативну сторону, хейт має будь-яка діяльність в інтернеті. Особисто я зустрічався з цим доволі часто, тому сприймаю спокійно.
Створювати музику, нові пісні, знімати відео, організовувати концерти — це точно не під силу одній людині, хто стоїть за твоєю спиною?
Якщо говорити про концерти, то у нас вже є сформована невеличка команда: мій менеджер, турменеджер і також всі, хто причетні до організації безпосередньо концерту. Ми тільки починаємо, напрацьовуємо цей досвід. Щодо музичної складової, то зараз за все відповідаю переважно я сам, особливо за те, що стосується звуку, текстів, запису, зведення. Мене це абсолютно влаштовує.
Нещодавно The Curly нам розповів, що представник лейбла побачив його у TikTok і запропонував співпрацю. Як у тебе з цим?
Насправді в TikTok мене спершу помітили слухачі. Мій менеджер, думаю, також знайшла мене через соцмережі. Ми сконтактували, познайомились і досі працюємо. Думаю, соцмережі в моїй діяльності також вагому роль відіграють.
Ти співпрацюєш з лейблом Enko?
Ми з ними на дистрибуції. Вони допомагають мені зробити так, щоб реліз почули люди.
Чому на всіх фото та у відео ти в навушниках і бейсболці?
Це частина мого образу. У повсякденному житті я дуже багато музики слухаю. Тому навушники використовую за призначенням, бо мене часто питають, чи в них щось грає, чи я так просто їх ношу. На концертах я їх теж використовую, я чую себе в навушниках. Вони були частиною мого життя, а тепер стали частиною образу.
Давиде, розкажи, будь ласка, про враження від першої частини свого сольного туру, у кому ти зараз перебуваєш.
Враження дуже позитивні. На мою думку, це одна з найважливіших подій на творчому шляху артиста — перший тур, перші концерти, бо набувається дуже важливий досвід. Я вже багато чого зрозумів для себе завдяки концертам, зробив висновки щодо того, що можна вдосконалити, покращити. І, звісно, отримав віддачу. Коли бачиш, що до тебе приходять, слухають, коли зал співає твої треки, це мотивує.
Чи сталось за час туру з тобою щось приголомшливе, щось таке, що запам'ятаєш на все життя?
Запам'яталося те, що на концертах, напевно, це вже така наша фішка, дівчата постійно в мене кидають резинками для волосся. Не знаю для чого, навіщо, але, наприклад, в місті Червоноград якоїсь миті в мене просто почав летіти дощ з резинок. Я не знав, як це зупинити. Тому після кожного концерту я виходжу із цілим пакетом.
Що ти потім з ними робиш?
Поки що я їх зберігаю. Мені прикольно, що вдома стоїть великий пакет цих резинок. Колись, можливо, я щось із ним зроблю, але поки вони є дуже прикольним моментом, про який я можу всім розповідати.
У тебе є групіс — люди, які за тобою їздять по концертах?
Кілька разів я зустрічав людей, які приходили до мене на концерти в різних містах. Це дуже прикольно і приємно. Іще класно бачитися на концертах зі своїми знайомими.
Я люблю, коли слухачі співають разом зі мною
На концертах ти все граєш наживо, запускаєш кожну доріжку, у тебе виходить такий лайв. А як щодо твоїх дуетних пісень? Ти їх виконуєш під мінус? Чи чують люди голоси тих артистів, яких нема на сцені?
Якщо артисти, які брали участь в записі того чи іншого треку, можуть прийти до мене на концерт і заспівати разом, то у слухачів є можливість почути їх наживо. Але, на жаль, так не завжди буває. Тому я зазвичай сам виконую їхні куплети.
Ти видаєш стільки пісень, мало не щотижня презентуєш щось нове. Сам пам'ятаєш тексти своїх треків?
Знаєте, інколи забуваю їх на сцені. Були в мене випадки, коли, можливо, від легкого переживання або просто якихось паралельних думок, слова просто вилітали з голови. Але, думаю, що це нормально, таке стається. В такі моменти дуже зал підтримує. Я люблю, коли слухачі співають разом зі мною.
Ти хвилюєшся перед концертом?
Так, але вже набагато менше. На перших концертах точно пам'ятаю, що хвилювання було, але з кожним виходом на сцену, з кожним моментом, коли відчуваєш, що аудиторія максимально чекає на тебе, підтримує, то немає сенсу хвилюватися.
Чого нам чекати від тебе найближчим часом, які релізи на підході?
Готую і планую дуже багато всього. Якщо розкажу, це вже не здивує. Але точно можу зазначити, що буде чимало експериментів. Тому стежте, чекайте і слухайте.
Редакторка текстової версії — Анастасія Герасимова.
Щоб не пропускати кращі українські прем'єри, підписуйтеся на подкаст шоу нової української музики "Селекція" та щоп'ятниці отримуйте на свій смартфон новий епізод програми.